Матеріально-технічне забезпечення

Обладнання та оснащення освітнього процесу у закладі дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону Україну “Про дошкільну освіту”, наказу Міністерства освіти і науки України “Про затвердження Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти” від 19.12.2017 № 1633

 

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДО

 

           Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази закладу – є одним із провідних напрямків роботи закладу. Фінансово-господарська діяльність ЗДО здійснюється відповідно до законодавчих та інших нормативно-правових актів на основі кошторису, який складається і затверджується відповідно до законодавства. 

1.1. Загальна характеристика закладу дошкільної освіти

          Комунальний заклад «Луцький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 23 Луцької міської ради» є комунальною власністю Луцької міської територіальної громади в особі Луцької міської ради. 

         Юридична адреса ЗДО: 43017, Волинська область, місто Луцьк,   вулиця  Грабовського, будинок 13-а. 

E-mail: dubochok23@ukr.net 

 Веб-сайт: http://dnz23.lutsk.ua

Соціальні мережі (адреса): https://www.facebook.com/profile.php?id=100021910598950

 

Директор: Щербакова Світлана Володимирівна

Завідувач господарства: Вдовкіна Світлана Леонідівна

Вихователь-методист:Піддубна Лариса Анатоліївна.

Заклад освіти розташований у типовій двоповерховій будівлі.

Побудований у 1981 році, з проєктною потужністю на 245 місць 

(фактична кількість дітей 185 станом на 01.09.2023 року).  

У закладі функціонує 11 груп. 

Кількість приміщень:

1. Навчальні:

– 11 групових приміщень;

– 1 музична зала;

– 1 фізкультурна зала;

– 1 художня студія.

2. Підсобні:

харчоблок ;

комора (для продуктів) ;

пральня . 

3. Адміністративні приміщення:

– Кабінет директора;

– Методичний кабінет;

– Кабінет завідувача господарства;

– Кабінет сестри медичної старшої;

– Ізолятор;

– Маніпуляційний кабінет;

– Кабінет практичного психолога ;

– Кабінет вчителя-логопеда;

– Кабінет керівника музичного;

– Кабінет діловода та каштеляна.

 

1.2. Аналіз технічного стану будівель

 

Загальна площа будівлі – 1987,7 м². Заклад освіти складається з 3-х частин і кожна з них має окремий вхід в будівлю і сходові клітки, є підвал.

Протягом останніх років проведено заміну всіх вікон на металопластикові та усіх вхідних дверей на металеві.

З  2017 по 2023 р.р. проведено капітальний ремонт сходинкових маршів.

1.3. Покрівля

 

Дах будівлі – плоский, поєднаний з покриттям. Покрівля з багатошарового євроруберойдового покриття. Водовідвід з покрівлі – організований з системою жолобів і металевих водостічних труб. Технічний стан задовільний. Покрівля ремонтувалась за бюджетні кошти у 2017 році.

 

1.4. Загальна характеристика інженерних мереж

 

Заклад дошкільної освіти підключено до міських мереж водопостачання, водовідведення, теплопостачання.

Опалювальна система – централізована, в закладі встановлено ІТП у рамках програми енергозбереження.

Температурний режим дотримується.

Санітарно-технічний стан системи водопостачання задовільний. 

У 2021-2023 р.р.  проведено ремонт труб холодного та гарячого водопостачання. 

Каналізація – централізована. Санітарно-технічний стан системи каналізації задовільний (протягом 2021-2023 р.р. проведено ремонт із заміною сантехніки та каналізаційних труб у 4 групах).

Стан освітлення задовільний. Усі лампи замінено на енергозберігаючі.

В закладі дошкільної освіти встановлені слідуючі прилади обліку:

 – електролічильник – 2;

 – лічильник тепла – 1;

 – лічильник холодної води – 1;

 – лічильник гарячої води – 2.

Всі встановлені лічильники проходять повірку вчасно.

 

1.5. Загальна характеристика території

 

Загальна площа ЗДО1,4 га.  Площа асфальтового покриття складає 2240 м².  Огорожа – металева, складається з секцій. Стан задовільний, завдяки належному догляду (фарбування, частковий ремонт)На території закладу дошкільної освіти налічується 60 дерев та 57 кущів, наявні квітники, газони та дитячі городи.

Кожна з 11 вікових груп має ігровий майданчик із тіньовим навісом. Технічний стан павільйонів задовільний, проте              асфальтоване покриття деяких потребує  ремонту.

Ігрові майданчики обладнані надвірними спорудами. Стан задовільний. Щорічно проводиться фарбування,заміна                  споруд новими. Спортивний  майданчик на території закладу наявний, проте потребує доукомплектування. 

 

Господарча зона має окремий в’їздНаявні приміщення овочесховища, складське  приміщення, стан яких задовільний. Колодязі комунальних мереж на території закладу і пожежний гідрант в належному стані. На господарчій території є 3 контейнери для вивозу сміття,які встановлені на спеціально відведеному майданчику. На території закладу наявне зовнішнє освітлення  по периметру будівлі. 

1.6. Оснащення приміщень  закладу дошкільної освіти

 До приміщень адміністративного блоку входять кабінет директора, методичний кабінет, кабінет завідувача господарства.

 Методичний кабінет облаштований відповідно до Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти, завдань дошкільної освіти та змісту чинних навчальних програм.

 

Медичний та маніпуляційний кабінети,  ізолятор забезпечені необхідним обладнанням. Приміщення відремонтовано в 2022 році. У кабінеті сестри медичної старшої  наявні необхідні меблі (шафа для зберігання документації, шафа для ліків, стіл для стерильних медичних інструментів, ростомір, ваги).

 

 Заклад дошкільної освіти забезпечений комп’ютерним обладнанням, що під`єднане до мережі Інтернет. Для покращення освітньої роботи та осучаснення проведення занять з дітьми, культурно-масових заходів в закладі є мультимедійний пристрій.

 

Музична зала  (120 м²)  обладнана відповідно до вимог. У ній є сучасні технічні засоби навчання: піаніно, музичний центр, дитячі музичні інструменти, шафа для методичної літератури, обладнання та атрибути для проведення свят, розваг тощо. У 2021 було проведено капітальний ремонт музичної зали.

 

 

Простір кабінету практичного психолога організовано відповідно до специфіки його професійної діяльності та поділено на зони: зону очікування прийому та консультативної роботи, зону ігрової терапії, зону релаксації та зняття психоемоційного напруження.

Заняття з фізкультури, спортивні свята та розваги відбуваються у фізкультурному залі, де є необхідне спортивне обладнання та інвентар.

Заняття з фізкультури, спортивні свята та розваги відбуваються у фізкультурному залі, де є необхідне спортивне обладнання та інвентар.

Кабінет вчителя-логопеда облаштований відповідними меблями,  дзеркалом для індивідуальних занять з дітьми та наповнений дидактичним матеріалом.

Облаштовано кабінети для керівників музичних, діловода та каштеляна.

У групових приміщеннях створені необхідні умови для належної організації життєдіяльності дітей: створено розвивальне середовище, яке відповідає віковим особливостям дітей, з урахуванням принципів доступності, мобільності, змістовності,варіативності, естетичності, зв’язку з реальним життям. (Див. розділ «Наші групи») До послуг дітей цікаві розвивальні посібники, сучасні ігри та іграшки, які розміщені в ігрових осередках, і створюють умови для розвитку творчої та пізнавальної активності дошкільників. Групові приміщення відповідають санітарно-гігієнічним нормам. 

 

Харчоблок. Приміщення харчоблоку укомплектовано необхідним технологічним електрообладнанням, забезпечено системами холодного і гарячого водопостачання, теплопостачання та каналізації. Стан харчоблоку та його допоміжних приміщень (комора для сухих продуктів, овочесховище), обладнання відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.                     

Харчоблок  закладу складається з цеху холодної обробки продуктів та гарячого цеху з приготування страв. Комора для зберігання продуктів облаштована стелажами, 3 побутовими холодильниками, вагами. Харчоблок забезпечений необхідним кухонним посудом та технологічним обладнанням: столами для обробки продуктів харчування з покриттям з нержавіючої сталі. В 2019-2020р.р. проведений капітальний ремонт обох цехів харчоблоку, оновлена система вентиляції, встановлено духова та холодильна шафа.

 

 

В 2020 р. був здійснений капітальний ремонт пральні, приміщення якої складається з 2зон прально-сушильної та  прасувальної.

        У закладі ведеться постійна та планомірна робота щодо оновлення та збагачення матеріально-технічної бази.

      Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється згідно з кошторисом, сформованим міською радою. 

Формується кошторис із фінансових асигнувань, що надходять із:

   – місцевого бюджету;

   – благодійних та спонсорських надходжень.                                                                                                                                                        Завдання адміністрації полягає в оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні.

    Buy now